18 Ocak 2012 Çarşamba

KAFTAN KURABİYELER...

Herkese merhaba!!!
bende bugün az laf,çok fotoğraf var..
geçen gün yaptıım kaftan kurabiyeleri sizinle paylaşmak istiyorum...
önce sırf kırmızı ve yeşil yapmaktı niyetim..sonra diğer renklerede bir el atayım dedim..
daha sonra gittikçe bebek elbisesine dönüşmeye başladılar :)
kaftan kurabiyelerin kına geceleri için güzel bir alternatif olacağını düşünüyorum..bebek elbiseleri de doğum günleri ve mevlütler de güzel olur...
toplu fotoğrafımızla postumuza son verelim artık.. en kısa zamanda tekrar görüşmek üzere..
hoşçakalıın...

9 yorum:

  1. cok cici olmuslar :)kiyamazdim yemeye :D
    Bende bu haftasonu sevimli kurabiyeler yapcam insallah:)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Pembelere mavilere alıştık.Canlı renklerde de güzel oluyormuş.Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  3. hürrem sizden kaftan alacak, mahidevranın eli gene boş kalacak.Acaaip güzel görünüyorlar.

    YanıtlaSil
  4. Merhaba canim, kaftan kurabiyeler çok iyi fikir olmus, ellerine saglik :) Kitabi sormussun. Ben internetten indiirmle aldim çunku normalde kitap 56 TL. Ben 36 ya falan almistim. Ama hangi siteydi unuttum ya http://www.evim.net/ miydi bilmiyorum, onun gibi ozel satis sitesiydi. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Hepsi birbirinden güzel olmuş,ellerinize sağlık:))

    YanıtlaSil
  6. çok başarılı...

    sevgiler,

    www.saadetiblog.com

    YanıtlaSil
  7. çook güzeller!ellerinize sağlık!

    YanıtlaSil
  8. hepsi ayri guzel gozukuyor
    ellerinize saglik
    sevgiler

    YanıtlaSil
  9. Merhaba.Blogunuzu inceledim yaa çok güzel çalışmalarınız var tebrik ederim bende kurabiye ve şeker hamuru hastasıyım,sizin kadar usta değilim ama Ellerinize sağlık.
    Benimde blogumu ziyaret etmek isterseniz sizinki gibi güzel bir blog değil ama yinede beklerim
    http://yildizimsensin34.blogspot.com/
    Sevgiler

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...