29 Şubat 2012 Çarşamba

BAHAR SOFRASI

Uzun zamandır yaptığımız brunch sofralarını paylaşmamışım sizinle, hazır bahara girmişken bu sofrayı paylaşmanın tam zamanı diye düşündüm. Geçtiğimiz günlerde arkadaşımız meryem de toplandık. Meryem bize kıpkırmızı, baharı anımsatan bir sofra hazırlamış,bende bol bol fotoğraf çektim..
işte gelincikli soframız..
o kadar çok şey vardı ki hangisinden başlayacağımı bilemiyorum.
bunlar anne yapımı zeytinli ekmekler...
'dil peynirli börek'
sıcak sıcak yedik,ımmm muhteşemdi...
narlı ,cevizli ,ıspanak salatası. salatalar arasında favorimdir kendileri :)
bunun adını bilmiyorum,ama alt katta lokum gibi küçük et parçaları,üst katta patates püresi ve kaşar rendesi..
buna ne desem bilemedim, meryem domates soslu patlıcan deyip geçme azcık süsle dedi :))
bende diyorum ki;
'kızarmış patlıcan yatağında biberli domates sos'
oldu mu meryemcim ;))
bu da kurabiye tabağı,en üstte kiraz kurabiyeler,ortada karpuz kurabiyeler,en altta ise armut kurabiyeler var, armut kurabiyeler tuzlu,diğerleri ise tatlı...

yalancı krem karamel
gerçeğinden daha güzel bence..
yine bol gülüşmeli bir gün geçirdik,herşey çok güzeldi arkadaşım,ellerine sağlık...
umarım faydalı bir yazı olmuştur,herkese sevgiler..

4 yorum:

  1. Herşey çok güzel görünüyor.Hepinizin ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. çok güzel bir sofra...
    Hazırlayanın ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  3. hepsi birbirinden güzel şeyler arkadaşının ellerine sağlık çok özenerek hazırlandığı belli renkler harika kırmızı kırmzı süper:))

    YanıtlaSil
  4. Arkadasin enie saglik olsun . Gonlunuzce bahar gelsin insallah.
    Sevgiler canim..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...