8 Mart 2012 Perşembe

CUPCAKE KURSUNA GİTTİM..

Son yıllarda bir pastacılık merakıdır gidiyor bende, şimdilik sadece hobi olarak yapıyorum, ama ilerde 'tamam hazırım' diyebildiğim de bende bu sektörde yer almak istiyorum. çünkü ben bu şeker şeylerle oynamayı çoook seviyorum :)
bunun için gidilecek hangi kurs varsa gitmeyi,alınacak ne ders varsa almayı düşünüyorum. tamda böyle düşünürken bir fırsatını bulup cupcake kursuna gittim..
cupcake dediğimiz şey,bizim evde yaptığımız kekin küçük kağıtlarda pişmiş hali :) aslında çokta kursa gitmenize gerek yok :) iyi kek yapan herkes,cupcake de yapabilir pekala...
kek yapıldı kağıtlara kondu, yapıldı diyorum çünkü hoca yaptı biz baktık (bence hocanın önderliğinde herkes ayrı yapmalıydı, ya değilse tv'de seyrettiğimiz yemek programlarından ne farkı kalıyor)  birde süsleme teknikleri var.. krema, şeker hamuru, royal ıcıng vs.. bir sürü süsleme şekli varken bize sadece kursta kremayla( krema denirse tabi ona,inanılmaz ağır bişey) süsleyip üzerine bir kaç şeker hamuru serpiştirmek (başka tabir bulamadım) gösterildi..

ben genelde çiçek figürleri yapmaya çalıştım :)herşey rağmen bunlarda ortaya çıkardığımız şaheserler :) kurs genel olarak beklentilerimi karşılamadığı için burada ismini vermiyorum. sizinde aranızda cupcake kursuna giden varmı? sizde benim yaşadıklarımı mı yaşadınız? paylaşırsanız sevinirim...
herkese sevgiler..

5 yorum:

  1. çok guzel gorunuyorlar canım yaa ellerınıze saglık..bende bıara ıstıyordum gıtmeyı ama fırsatım olmadı ıste..
    ama soledıklerınde cok haklısın herkes kendı yapsa daha bı anlamlı olurmus bencede.

    YanıtlaSil
  2. Elleirnize sağlık.Çok kıskandım:)

    YanıtlaSil
  3. Siz kursa gitmedende bu güzel lezzetleri yapardınız eminim. Sevgiler. Hayırlı cumalar.

    YanıtlaSil
  4. canım iadeyi ziyarete geldim.... hoşgeldim çok güzel şeyler gördüm.
    Cupcake kursundan hoşnut kalmaman normal. Kimse kusura bakmasın Türkiyede inannılmaz bir şekilde ticarete dökülmüş bu pasta olayı . Videodan izleyip çok rahat yapabileceğin şeyler için 2 saatlık kurslara yüzlerce lira istiyorlar... Ben yıllarca evde pasta yaptım sattım. Anaokullarıyla çalıştım. Ama hiç bir kursa gitmedim. Araştırarak video setrederek. Fakat çok yorucu bir iş iki çocukla ben zorlandım. Umarım sen benim gibi yılmazsın bol bol pasta yapıp satarsın... SEVGİLER..

    YanıtlaSil
  5. Great work.
    Cheers from Argentina!
    HD

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...