22 Ekim 2012 Pazartesi

ARABA KURABİYELER..





Herkese merhaba!!!
çook uzuun bir aradan sonra, üzerimdeki tembelliği atıp bloğumu güncellemeye karar verdim.
uzun süre blog da aynı sayfanın olması çok can sıkıcı değil mi?



burada paylaşmaya fırsat bulamadım ama boş durmadım, 
hep sizler için çalıştım inanın.. :) 
mesela bunlardan bir tanesi araba kurabiyeler..


erkek çocuklar bayılıyor bu kurabiyeye..


sizde bundan ya da diğer yaptığım kurabiyelerden istiyorsanız, 

0553 315 44 41

no'lu telefonu arayarak ulaşabilirsiniz.
(bu arada numarasını gizleyenlere sesleniyorum,
gizli numaraları açmıyorum bilginiz olsun.)
hepinize hayırlı günler diliyorum.
hoşçakalın.
not: özlemişim post hazırlamayı ya ;)

2 yorum:

  1. ne şirinnnn bebeler bayılır şimdi bunlara. Ellerine sağlık canım..sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  2. Ben bayildim bunlara,benim oglumda bayilir kesin.Hatta bunlari yemez sadece oynar :)
    Sevgiler.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...