19 Kasım 2011 Cumartesi

MODANİSA'DAN İPEK GÖRÜNÜMLÜ ŞAL


güzel bir günden herkese merhaba,sizde benim gibi kargo gelince sevindirik oluyor musunuz?bu sabah modanisa'dan geşen kargo yine beni sevindirdi.ilk kez alışveriş yaptım bu siteden,çok hızlılarmış doğrusu,perşembe sipariş verdim,cumartesi elimdeydi :) ne zamandır saks mavisi çantama uygun bir şal istiyordum,bunu görünce dayanamadım aldım.bu ürünler yeni gelmiş zannedersem,ipek görünümlüymüş,kullanımı rahat mı bilmiyorum kargo daha bu sabah geldiği için deneme fırsatım olmadı ama yarın denerim heralde, :)sıcağı sıcağına da sizinle paylaşıyorum,bunlarda paketlerim :)
diğer renklerini merak ederseniz buradan bakabilirsiniz.bugünlük benden bu kadar,hoşçakalııın..........

6 yorum:

  1. rengi çok hoşmuş canım güle güle kullan..kullanım açısından nasıl bende merak ettim bizimle paylaşırsın değil mi..?

    YanıtlaSil
  2. Canım sevinmezmiyiz.Merakla kargomuzun gelmesini bekliyoruz.Şalın çok güzelmiş.Güle güle kullan.Sevgiler....

    YanıtlaSil
  3. cicbicişeyler ve mery'cim çok teşekkür ederim ikinizede,elbette paylaşıcam beklemede kalın :)

    YanıtlaSil
  4. bende istiyorum bu renk güzelmiş sağlıkla kullan..

    YanıtlaSil
  5. Merhaba,

    ben Modanisa proje müdürü Seda.. aynı zamanda bir bloggerım..
    nasıl mutlu oldum yazınızla anlatamam :) inşallah beğenirsiniz, güzel günlerde kullanmanızı dileriz :)
    sevgiler
    seda

    YanıtlaSil
  6. beti ,teşekkür ederim cnm,diğer renklerede bak derim,onlarda çok güzel :) sedaca, merhaba seda hanım hoşgeldiniz bloğuma,sizde yorumunuzla beni mutlu ettiniz,çok teşekkür ederim :)..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...