11 Kasım 2011 Cuma

SEVGİLİ BLOĞUM, ÇOK ÖZLEDİM SENİ :)

Kısa ve yorucu bir bayram tatilinin ardından nihayet evime ve bloğuma kavuştum. eşimde, bende ailelerimizden uzakta olduğumuz için bayramlar bizim için biraz yorucu oluyor aslında,rotamız aynı=bozüyük-eskişehir-kütahya-istanbul.. bu yolculuğa birde çocukların hastalığını falan eklersek,gerisini siz düşünün artık,çocuğu olanlar anlar beni :) ama bayramda ailenin yanında olmazsan hiç geçmiyor,bayram gibi gelmiyor zaten o zaman insana,bir sene sağlık probleminden dolayı gidememiştikte çok buruk geçmişti. neyse çok şükür bu bayramıda sevdiklerimizle geçirdik,sağ-salim evimize döndük. bloğumu son zamanlarda sık güncelleyemiyorum ama bundan sonra çeki-düzen vereceğim kendime :) ( her bayramdan sonra bunu söylerim ben )bayramda  baklavayı,böreği fazla kaçırınca bayramdan sonra çeki-düzen vereceğim kendime,daha dikkatli olacağım derim,eve gelince yine aynı :) ama bloğumda böyle olmayacak tabi, insan blog yazmaya başlayınca kendini sorumlu hissediyor,hiç takipçin olmasa bile :) bu arada 42 olmuşuz ne güzel değil mi? 50'yi geçtiğimizde bir sürpriz düşünüyorum bakalım..neyse bu kadar yeter, bir ce-ee yapayım dedim.hepinize musmutlu bir hafta sonu diliyorum,öpüldünüz..

5 yorum:

  1. ben de sana bir ce ee yapayım dedim:)
    sen de musmutlu günler geçir e mi :D

    YanıtlaSil
  2. canıım hoşgeldin:))ziyaretin için teşk ederim,sen değil ben kaçırmışım orayı:) düzelttim hemen dikkatin için teşk ederim. şekeri ayvalar yumuşayınca ekliyoruz altını kısıp yavaş yavaş kaynatıyoruz en son limon suyunu ekliyoruz, sevgiler

    YanıtlaSil
  3. geçmiş bayramınız kutlu olsun. Ara vermeyin tabiki.sahalara dönün bekliyoruz.

    YanıtlaSil
  4. ahu, sanada çok güzel bir hafta sonu diliyorum tatlım :) lengieer, çok teşekkür ederim cnm,her zaman beklerim.. şirince tatlar, sağol tatlım bende yapıcamda ondan ince ince soruyorum:) zeyzey, seninde geçmiş bayramın kutlu olsun cnm,işte geldim burdayım artıkın :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...