11 Nisan 2012 Çarşamba

BABY SHOWER - BEZDEN PASTA :)

herkese selam!!
bugün baby shower kahvaltımızın baş kahramanıyla başlayalım,
vee karşınızda bezden pastaaa..
artık yapımını bilmeyen kaldı mı bilmiyorum ama, son derece basit ama bir o kadar da şeker değil mi?
resimde gördüğünüz üzere, bezleri tek tek rulo olarak sarıp lastikle tuturuyoruz. daha sonra bez rulolarını bir araya getirip, kurdela ile bağlıyoruz, isterseniz 3 katlıda yapabilisiniz, daha gösterişli olur.
ben en üste birde bebiş oturttum, kucağında da çoraptan yapılmış güller var :) nasıl yapıldığını merak ediyorsanız buraya tıklayın.
en son ortaya böyle birşey çıktı, nasıl buldunuz?
bugünlük bu kadar, herkese sevgiler..

4 yorum:

  1. Çok güzel çok ellerine sağlık. Harika olmuş. Pek beğendim.

    YanıtlaSil
  2. Çok şık çok güzel bir hediye olmuş. Ellerine emeklerine sağlık canım. Bu arada bloguna bayıldım. Takipteyim artık seni. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. çok hoş bir hediye olmuş =) çokta şık ayrıca. ufaklıkta kız olsa gerek tam bir kıza uygun hediye olmuş. sevgiyle kal...

    YanıtlaSil
  4. Cok guzel olmus bi daha yaparsam boyle yapicam sevgiler canim

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...