13 Nisan 2012 Cuma

ŞİİŞŞŞŞT!! BU BEBİŞLER UYUYOR :)

merhaba!!
baby shower kahvaltımızdaki renkli detaylarla devam ediyorum, bir kahvaltıdan kaç post çıkardım helal olsun bana :)
efendiiim gelelim kurabiyelerimize...

anne adayımız için uyuyan bebek kurabiyesi düşündüm ki, bebişi hep uyusun diye :) inş. öyle olur..

şişştt!! sessiz olun bebişler uyanmasın :)
daha sonra kurabiyelerimiz tek tek poşetlendi vee..

 
masada ki yerini aldıı, tabii ki bebek elbisesi şeklindeki peçetelerimizle birlikte :)
bu peçetelerin nasıl yapıldığını merak ediyorsanız buraya bakabilirsiniz...
herkese sevgiler..

3 yorum:

  1. çok tatlı olmuş.inşallah bebiş annesini hiç üzmez.

    YanıtlaSil
  2. ne kadar güzel şeyler yapmışsın böyle, ellerine sağlık çok şekerler.

    YanıtlaSil
  3. Ben bu bebişin dudaklarına bayıldım. Tam bir kurabiye gibi yemelik ;-)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...