17 Nisan 2012 Salı

BABY SHOWER - PUSET PASTA :)


                 gelelim baby shower' ımızın son kahramanına
'bebek arabası pasta'




her ne kadar bu pasta için eşim benle dalga da geçse, bence şeker oldu.
-hiç bir şeye benzetememiş beyefendi
-'hıhh! siz erkekler ne anlarsınız ki bebek arabasından'
( burdan onuda şikayet etmiş oldum böylelikle,hihi :)

artık bu postla birlikte baby shower kahvaltısıda bitmiş bulunuyor.
hımm, bir sonraki postta ne paylaşsam acaba?
neyse ben bunu düşünedurayım, özel istekleriniz olursa iletebilirsiniz bana ' istek üzerine itina ile post hazırlanır' haha! 
ay kendim yazıyorum kendim gülüyorum..
neyse ben kaçayım artık, hoşçakalıınn..

3 yorum:

  1. Çok cici bir pasta olmuş. Bayıldım. Ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
  2. Erkekler bu konulardan biraz uzak olsada çokk güzel olmuş ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel olmuş.her baktığımda hem yapabilme yeteneğine hemde hayal gücüne şaşırıyorum. senin gibi yetenekler sadece bloglarda sınırlı kalmamalı...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...