10 Ekim 2011 Pazartesi

ÇANTALARA DÜZEN GELSİN!!!


Sizde benim gibi çantanıza elinizi attığınızda aradığını bulamayanlardan mısınız ya da çanta değiştirirken zorlanıyor musunuz? valla ben öyleyim :)bu durum beni sinir ediyordu tabi. Bende ne yaptım?oturdum paşa paşa çanta düzenleyici diktim.
Keşke daha önce dikseymişim,çantama düzen geldi. dikmesi de kolay,düz dikiş bilen herkes diker. çanta değiştirmekte kolay,alıyorsun hoop öbür çantaya :)
Elastik kumaşları tercih ederseniz,daha rahat kullanırsınız. dik durmasını istiyorsanız daha sert kumaşları tercih etmelisiniz. yapmak isteyenler için link burada.kolay gelsin :)

6 yorum:

  1. ellerine sağlık canım.kullanışlı birşey olmuş.güle güle kullan...

    YanıtlaSil
  2. zeyzey ;teşekkür ederim canım,evet çok kullanılışlı ,özellikle çocuklular için:)

    YanıtlaSil
  3. eline sağlık,çok güzel olmuş! dikiş dikmeyi bilsem ben de dikerdim:)

    YanıtlaSil
  4. Ne kadar hamaratlisin masallah ellerine saglik canim...

    YanıtlaSil
  5. lezzet karnavalı, sağol cnm,dikmesi çok kolay,düz dikiş bilen herkes dikebilir..

    YanıtlaSil
  6. nesliname, teşekkür ederim cnm..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...