3 Ekim 2011 Pazartesi

CUPCAKE SÜSLEDİM

Gittiğim yerlere kendi yaptığım şeyler götürmeyi seviyorum. Heleki  şeker hamuruyla tanıştıktan sonra, birileri çağırsa da şeker hamuruyla yine bişeyler yapsam diye dua ediyorum :) malum evde yap yap sonra gelsin kilolar,en iyisi yapıp hediye etmek.. Geçtiğimiz aylarda bir arkadaşım pazar kahvaltısına davet etmişti ailelerimizle birlikte,bende minik cupcakeler hazırladım ve cupcakelerin bombili yerlerini kesip düzleştirdim, sonrada başladım süslemeye,tamamen doğaçlama..ortaya böyle bişey çıktı..
nasıl olmuş sizce? bence fena değil,ama daha çok çalışmam lazım çook.. bugünlük benden bu kadar,sevgiler..                                                                    not:güzel cupcake tarifleriniz varsa bana gönderebilirsiniz,burada beraber paylaşırız..

4 yorum:

  1. Ben seni bizim eve davet ediyim gelirkende böyle güzel şeyler yapta getir. Senin gibi misafir dostlar başına. Bence hem yetenek isteyen hemde çok ince bir davranış :)

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim neslihancım sen yeter ki çağır, neler yaparım neler :)

    YanıtlaSil
  3. :)) cok guzel olmuslar:)) ellerine saglik ince ince ugrasimissin ne guzel, bende bi ara cok hevesliydim ama goturecek kimsem olmadigi icin yapmayi biraktim:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...