24 Ekim 2011 Pazartesi

VAN MİNÜT

Evet uzun zamandır sesim çıkmıyor,ama burdayım bir yerlere gitmedim.yazacaklarım birikti ama ne yazmak geliyor içimden ne paylaşmak.son zamanlarda ülkemizin üzerinde dolaşan kara bulutlar hepimiz gibi beni de üzüyor,peki biz ne yapabiliriz? birçok yerde yardım kampanyası var,mesela benim bildiğim merter migros ve optimum avm otoparklarında yardım kamyonları var oraya göndermek istediğiniz şeyleri ulaştırabilirsiniz,ayrıca yurtiçi kargo,ptt kargo,mng kargo Van'a gönderilecek yardımlarınızı ücretsiz gönderiyor,ayrıca Best van tur ve Van gölü turizm esenler otogarından yardımlarınızı alıyor. bu yardım kampanyalarına destek olabiliriz ve tabiki bol bol dua edebiliriz.Allah ülkemize güzel günler göstersin... amin...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...