6 Ekim 2011 Perşembe

'HOŞGELDİN BEBEK' SOFRASI

Ahsen'e ilk adım pastası yaptığımız akşam teyzemiz malesef yanımızda yoktu ve bende ona söz vermiştim senin olduğun bir akşam yine farklı bir sofra kurarız diye..ama bir türlü denk gelmemişti, herkes başka bir taraflarda olduğu için hepimizi bir araya toplamak biraz zor oluyor.Ta ki yarıyıl tatilinde 2. bebişimiz dünyaya gelene kadar,fırsat bu fırsat deyip nenne'mizin(kızım teyzesine nenne diyor) büyüüüük yardımıyla bir sofra hazırladık.Önce tatlıyla başlayalım.Bunlar kardan adam görüntüsü vermeye çalıştığımız muhallebilerimiz..
Bu aşağıda gördüğünüz civcivlerde yine patatesten yapıldı.Tasarımı teyzemize ait..
buda çiçekli pilavımız...
 pilavın yanında gördüğünüz şeylerde,kızarmış patlıcan ruloları..sofrada başka şeylerde vardı ama fotoğrafını çekmemişim,nereden bilebilirdim ki ileride bir bloğum olacağını :) şimdilik benden bu kadar,sevgiyle kalın..

7 yorum:

  1. ellerine sağlık bayıldım ilerde çocuğum olursa kesin yapıcam hatta muhallebileri şimdi bile yapabilirim :))))

    YanıtlaSil
  2. ne güzel böyle ,yemeklerde hep ayrı bir espri düşünülmüş,ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  3. yenigelin:) ; teşekkür ederim canım beğenmene sevindim,bende senin bloğunda çok güzel şeyler gördüm,bende denicem inş. :))

    YanıtlaSil
  4. otuzundansonra ; teşekkür ederim,seviyorum yemeklerle oynamayı :)

    YanıtlaSil
  5. Ne kadar cici,ne hoş:)
    Harikasınız:)

    YanıtlaSil
  6. **ZEL** ; teşekkür ederim cnm,hoşgeldin bloğuma :)

    YanıtlaSil
  7. çok tatlı görünüyorlar elinize sağlık...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...