29 Ekim 2011 Cumartesi

YENİMODA'DAN YENİ CİCİLER


geçen hafta yenimoda'dan sipariş ettiğim ürünler dün elime ulaştı,daha önceki gibi zamanında ve sorunsuz bir şekilde.. kutudan neler mi çıktı?
işte bunlaar..bir ayakkabı ve bir çanta..malesef flaş yüzünden renkleri tam belli olmamış ama çantayı çok sevdim, şu an aşk yaşıyoruz kendisiyle :) yalnız aklıma takılan birşey oldu,iki ayrı kampanyadan almış olduğum bu ürünler bana tek kargoda geldi ama her ikisi içinde ayrı kargo parası alındı,sizcede bu işte bir yanlışlık yok mu? tecrübesi olanlar varsa bana fikir versin lütfen..kendilerine mail attım bakalım ne açıklama getirecekler.. herkese çok güzel bir hafta sonu diliyorum. sevgiler,saygılar efendiiim....

2 yorum:

  1. Güzel günlerde keyifle kullanın..Ben dokunmadan hissetmeden alışveriş yapamıyorum dolayısıyla cahilin online alışverişlerde:))
    Ama mantıken tek kargo almaları lazım tabiki:)

    YanıtlaSil
  2. zeynep ; güzel ziyaretin için teşekkür ederim,bende mail attım kendilerine ve onlarda özür dileyip hediye çeki göndermişler hesabıma :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...